İade ve Değişim
Nasıl üye olabilirim?
Web sitemizin sağ üste köşesinde yer alan ''Üye Ol'' butonuna tıklayıp, açılan sayfada ''Hızlı Üyelik'' alanındaki bilgileri doldurarak üye olabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
Üye girişinizi yaptıktan sonra, üst bölümde yer alan "Hesabım" bölümünden istediğiniz değişikliği yapabilir, yeni bilgilerinizi kaydedebilir ve mevcut bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Aradığım ürünleri nasıl bulabilirim?
Sitemizde tüm sayfalarda sağ üst bölümde yer alan "Ürün Arama" bölümündeki boş kutucuğa arama yapmak istediğiniz ürünün adını yazın. Siz giriş yaptıkça alt bölümde akıllı arama sistemi kritere uygun kayıtları listeleyecektir. İster bu listeden herhangi bir ürüne tıklayıp o ürünün açılmasını sağlayabilir, isterseniz "ara" butonunu tıklayarak arama bölümüne yazdığınız kıstasa göre ürün listelemesi yapabilirsiniz. Ayrıca ana sayfa sol bölümde yer alan kategorilerden de ürünlere ulaşabilirsiniz.
Ürünlerin stok bilgisini nasıl öğrenebilirim?
Sitemizde satışı yapılan ürünler için düzenli stok kontrolü yapılmakta ve sitemizde güncel stoklar gösterilmektedir. "Tükendi" şeklinde görünen ürünler için sipariş alınamamaktadır. Güncel stok ile ilgili bilgi alabilmek için iletişim bölümünden, müşteri memnuniyeti hattımızdan ya da info@wefood.com.tr adresinden müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?
Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterli:
Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz.
Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir, veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz.
Ödeme seçeneklerinden size uygun olan ödeme seçeneği ile ödemenizi yaparak siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Siparişimi doğru olarak verdiğimi nasıl anlarım?
Siparişinizi tamamladıktan sonra, Hesabım alanında yer alan ''Siparişlerim'' sekmesinden doğru sipariş verip vermediğinizi kontrol edebilirsiniz.
Siparişim için nasıl ödeme yapabilirim?
Sitemizde Banka Havale/EFT, Kredi Kartı Ödeme seçenekleri ile sipariş verilebilmektedir.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce aşağıdaki şekilde kolayca iptal edebilirsiniz.
1)'Siparişlerim' > Sol Kısımda Bulunan Üç Çizgiye Tıklayalım> ‘’Kolay İade’’ butonuna tıkladıktan sonra açılacak olan sayfadaki bilgileri doldurup talebinizi iletmeniz gerekmekte.
2)’Hesabım' bölümünde yer alan 'Destek Taleplerim' adımından Yeni Talep Oluştur'a tıkladığınızda açılan sayfada sipariş numaranızı belirterek sipariş iptal talebinizi iletebilirsiniz.
3)Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa (faturanız kesildiyse) veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.
Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün tarafımızdan kontrol edilerek paketlenmektedir. Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka dış pakette herhangi bir zarar, bozulma, deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz. Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili olarak vermiş olduğu bir hizmettir. Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller yapılarak siparişiniz tekrar işleme alınır.
Teslimat süresi kaç gündür?
Teslimat süresi, ürünler kargoya verildikten sonra 1-3 iş günüdür. Bu süreler genel teslimat süreleridir. Tarafımızdan kargoya teslim edilen siparişlerle ilgili olarak yaşanacak gecikmeler kargo firmasının sorumluluğu altındadır. Olağandışı bir gecikme söz konusu olduğunda tarafımıza destek talebinde bulunabilirsiniz. Teslimat süresi bulunduğunuz yere göre değişiklik gösterilebilmektedir.
Kargo ücreti fiyatlara dahil mi?
600 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 600 TL altı alışverişlerinizde 59.90 TL kargo bedeli alınmaktadır.
İade edilen ücret hesabıma ne zaman yansımış olur?
İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır.
İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
1)Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
2)Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
3)Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. Taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
Hafta sonu siparişleri ne zaman işleme alınır?
Hafta sonu gerçekleştirmiş olduğunuz siparişler Cumartesi ve Pazar günleri çalışmamamız nedeniyle Pazartesi günü işleme alınacaktır.
Sipariş verirken sorunlar yaşıyorum, ne yapmam gerekir?
Sipariş verirken yaşadığınız tüm sorunlarla ilgili olarak, bize Türkiye’nin her yerinden 0 552 362 78 03 numaralı müşteri destek hattımızdan veya info@wefood.com.tr e-posta adresimizden yazılı olarak ulaşabilirsiniz.
Havale veya EFT yapabileceğim hesap numaraları nelerdir?
Doğavera Gıda A.Ş.
Akbank Bankası - TRY –
IBAN: TR600004600645888000238798
Alıcı adını doğru girdiğinizden emin olunuz ,’’Doğavera Gıda A.ş.’’ yazmanız gerekmektedir.
Siparişimi iptal edebilir miyim?
Ürününüz kargoya henüz verilmemiş ise, bize 0 552 362 78 03 numaralı destek hattımızdan, info@wefood.com.tr e-posta adresimizden veya iletişim bölümümüzde yer alan forma erişerek siparişinizi iptal edebilirsiniz. İptal talebiniz esnasında neden belirtmenizi rica ederiz. (yanlış ürün sipariş geçilmesi, ürün ya da ödeme tipi değişikliği, vazgeçme vb. gibi)
Ürün iade politikanız hakkında bilgi alabilir miyim?
Almış olduğunuz ürünü, ambalajını açmadan/tahrip etmeden/bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Aldığınız ürünü belirtilen süreler içinde iade etmeden önce, info@wefood.com.tr adresine ürün fatura numarası ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta atmanız gerekmektedir.
İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?
Para puan ve hediye çeklerinizi aşağıdaki adımları takip ederek kullanabilirsiniz.
1. Hesabım > Para puan ve hediye çekleri sekmesinden aktif kuponlarınızı kontrol ederek, sipariş özetinizin hemen altında yer alan hediye çekleri alanına hediye kodunuzu yazıp ‘’ekle’’ butonuna tıklamanız durumunda sepet toplamınızdan indirim miktarınız otomatik olarak düşecektir.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Web sitemiz üzerinden satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ‘’SİPARİŞİ TAMAMLA’’ butonuna tıklayıp ‘’Üyeliksiz Devam Et’’ butonundan sipariş oluşturabilirsiniz.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Ödemelerinizi web sitemiz üzerinden sadece kredi kartı, vadesiz hesap kartı veya Havale/ EFT, BKM Express ile yapabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Siparişimi vermeden önce içerikte değişiklik yapabilir miyim?
Sipariş oluşturulmadan önce sepet içeriğinizde dilediğiniz değişikliği yapabilirisiniz.
Ödememi nasıl yaparım?
Ödemenizi Kredi Kartı, Vadesiz Hesap Kartı veya Havale/EFT ile yapabilirsiniz.
Şifremi unuttum, Nasıl giriş yapabilirim?
Şifrenizi unuttuysanız, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.Bu işlem için takip edeceğiniz adımlar;'Üye Girişi' sayfasından 'Şifremi unuttum' yazısına tıklayın. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek 'Gönder' butona tıkladığınızda, ilgili e-posta adresinize bir link gelecek, mail ulaşmaz ise info@wefood.com.tr’ye mail atabilirsiniz. Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Eğer link size ulaşmadı ise spam klasörünüzü kontrol edin. Ayrıca dilediğiniz zaman 'Hesabım>Hesap Bilgilerim>Şifre Değiştir' kısmından şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.
Nasıl Üye olurum?
Sayfanın sağ üstünden yer alan Üye Girişi>Hızlı Üyelik alanından kullandığınız aktif bir e-posta adresi girerek oluşturacağınız şifre ile üyeliğinizi tamamlayabilirsiniz.
Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?
Kargo sürecinde sorun yaşanmaması için bilgilerinizin doğru ve eksiksiz olmasına özen göstermenizi rica ederiz.
Siparişlerden teslimat bedeli alınmakta mıdır?
https://www.wefood.com.tr/ üzerinden oluşturacağınız 600 TL ve üzeri tüm siparişlerinizde kargo bedeli alınmamaktadır. 600 TL altındaki siparişleriniz için ürün bedeline ek olarak 59,90 TL kargo bedeli alınmaktadır.
Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?
İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanya indirimi düşülerek yapılır.
Ürünüm kusurlu, hasarlı eksik ulaştı. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız. Kargo formunu imzalamadan önce, kargo görevlisinden “kargo hasar tutanağı” talep ediniz. Müşteri hizmetlerini arayarak (0 212 999 5880) ya da info@wefood.com.tr adresine yaşadığınız sorunu yazılı olarak bildirerek bizleri durumdan haberdar ediniz.Tutanak tutulmadan teslim alınan, hasarlı ve eksik ürün bildirimleri, firmamız tarafından değerlendirilmemektedir.
Granola kapsül ürününün üst kapağı açılmıyor. Ne yapmalıyım ?
Ürünün üst kapağı gövde kısmından ayrıldıktan sonra ters çevrilerek veya siyah plastik kısmından tutup çekilerek açılmaktadır. İlk kullanımın ardından ise çok daha zahmetsiz bir şekilde açılıp kapanmaktadır.
Hindistan cevizi kasem kırık ulaştı ne yapmalıyım?
Kargo şirketi tarafından teslim edilen paketinizde herhangi bir hasar olmadığı halde Hindistan Cevizi Kaseniz kırık ise, müşteri hizmetlerini arayarak (0 212 999 5880) ya da info@wefood.com.tr adresine durumu yazılı bildirerek konu ile ilgili destek alabilirisiniz.
Hindistan cevizi kaselerini kullanırken nelere dikkat etmeliyim?
Wefood Hindistan Cevizi Kasesi’ni diğer kase ve tabaklarınızın bulunduğu bölmelerde saklayabilirsiniz. Ürünün doğal ve dayanıklı yapısının korunması için kullandıktan sonra bekletmeden elde temizlemeli ve ıslak ortamda bırakmamalısınız. Yıkadıktan sonra üründeki fazla nemi temiz bir havlu ile -dış yüzeyini ovalamadan hafifçe bastırarak- alabilir, ardından yoğun nem ve yüksek sıcaklıktan uzak bir yerde tamamıyla kurumaya bırakabilirsiniz.
Ürünleriniz koruyucu vb. kimyasallar içeriyor mu?
Ürünlerimizin tamamında katkı maddesi ve koruyucu madde bulunmamaktadır. Ürün özellikleri alanından ürünlerimiz ile ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.
Ürünlerinizin içeriğine nereden ulaşabilirim?
Ürünlerimizin içerik detayına, her ürünün içerik özellikleri sekmesinden ulaşabilirsiniz.
Ürünlerin tavsiye edilen tüketim tarihlerine nereden ulaşabilirim?
Satın almak istediğiniz ürünün detayına giriş sağlamanız durumunda tavsiye edilen tüketim tarihine ulaşabilirsiniz.
Ürünlerin menşeine nereden ulaşabilirim?
Ürün detayından ürün menşei bilgisine ulaşabilirsiniz.
Şifre yenileme bildiriminde bulundum fakat mail ulaşmadı. Ne yapmalıyım?
Öncelikle spam klasörünüzü kontrol edin. Spam klasörünüzde de şifre yenileme linki yok ise, bize 0 552 362 78 03 numaralı destek hattımızdan ya da info@wefood.com.tr e-posta adresimizden ulaşarak destek alabilirsiniz.
Havale/EFT yaptım fakat para geri döndü. Sebebi nedir?
Havale/EFT bilgilerinizi doğru şekilde yazıp yazmadığınızı kontrol etmenizi rica ederiz. Havale/EFT bilgileri veya kişisel bilgilerinizi hatalı girmeniz durumunda paranız işlem sağladığınız hesabınıza iade olarak döner. En sık yapılan hata ; cari adımız olan ‘’ Doğavera Gıda A.Ş. ‘’ yerine Wefood yazılmasıdır.
Hindistan cevizi yağı neden donar?
Hindistan cevizi yağının erime noktası 24-30 derecedir. 24 derecenin altında saklandığında katı formda, 24 derecenin üzerinde ise doğal yapısı gereği erir ve sıvı formda olur. Katı formda kullanmak isterseniz ürünü buzdolabında muhafaza edebilirsiniz.
Kakao yağının donması normal midir?
Yaygın olan katı kakao yağının erime noktası ortalama 34–38°C'dir. 34 derecenin altında saklandığında katı formda, 34 derecenin üstünde saklandığında ise doğal yapısı gereği sıvı formda olabilir. Her iki durumda da gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
Matcha tozunun içerisinde sinemaki bulunuyor mu?
Wefood Matcha Tozu ürünümüzün içerisinde herhangi bir katkı maddesi bulunmamaktadır. Ürün %100 matca tozu içermektedir.
Ürünlerinizde ilave şeker bulunuyor mu?
Ürünlerimiz ile ilgili detaylı bilgiye ürün detay sayfasında ulaşabilirsiniz. Ürünlerimizde ilave şeker bulunmamaktadır.
Öz ve pekmez arasındaki fark nedir?
Öz direkt olarak ateşle temas etmediği için içerisinde kanserojen bir madde olan karamel oluşmamaktadır. Kaynama derecesi 60 dereceyi geçmediğinden insan vücuduna gerekli olan mineral madde ve aminoasitlerde kayıp görülmemektedir. Özlerimiz soğuk sıkım yöntemi ile üretilmektedir.
Siparişimin adresini değiştirebilir miyim?
Ana sayfada yer alan 'Hesabım' bölümünde bulunan 'Siparişlerim' sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Eğer siparişiniz 'Siparişiniz Alındı' ya da 'Tedarik Aşamasında' statüsünde ise 0552 362 78 03 nolu numara üzerinden veya info@wefood.com.tr üzerinden iletişime geçerek siparişiniz için adres değişikliği talebinde bulunabilirsiniz.