Sıkça Sorulan Sorular

Wefood Hakkında

Ürünlerinizde ilave şeker bulunuyor mu?
Ürünlerimizde ilave şeker bulunmamaktadır.
Ürünleriniz yapay renklendirici içeriyor mu?
Hayır, ürünlerimizde hiçbir renklendirme kullanmıyoruz.
Ürünleriniz organik mi?
Tohumdan hasada, hasattan son kullanıcıya ulaşana kadar olan tüm aşamalarda, insana ve çevreye zararlı kimyasal girdi, katkı maddesi kullanılmadan ve işlem yapılmadan üretilen kontrollü ve sertifikalı ürünler organik ürün olarak adlandırılmaktadır. Ürünlerimizin büyük bir kısmı organik ve dolayısıyla organik sertifikalıdır. Bununla beraber organik olmayan ürünlerimizde de katkı ve koruyucu maddesi bulunmamaktadır ve hepsi doğaldır.

Üyelik

Nasıl üye olabilirim?
Web sitemizin sağ üste köşesinde yer alan "Üye Ol" butonuna tıklayıp, açılan sayfada "Hızlı Üyelik" alanındaki bilgileri doldurarak üye olabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
Üye girişinizi yaptıktan sonra, üst bölümde yer alan "Hesabım" bölümünden istediğiniz değişikliği yapabilir, yeni bilgilerinizi kaydedebilir ve mevcut bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Üye olurken nelere dikkat etmeliyim?
Kargo sürecinde sorun yaşanmaması için bilgilerinizin doğru ve eksiksiz olmasına özen göstermenizi rica ederiz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Web sitemiz üzerinden satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra, "SİPARİŞİ TAMAMLA" butonuna tıklayıp "Üyeliksiz Devam Et" butonundan sipariş oluşturabilirsiniz.
Şifremi unuttum, Nasıl giriş yapabilirim?
Şifrenizi unuttuysanız, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz. Bu işlem için takip edeceğiniz adımlar; 'Üye Girişi' sayfasından 'Şifremi Unuttum' yazısına tıklayın. Üyeliğinize ait e-posta adresinizi girerek 'Gönder' butonuna tıkladığınızda, ilgili e-posta adresinize bir link gelecek, mail ulaşmaz ise info@wefood.com.tr'ye mail atabilirsiniz. Gelen linke tıklayarak yeni şifre oluşturma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Eğer link size ulaşmadı ise gereksiz eposta klasörünüzü kontrol edin. Ayrıca dilediğiniz zaman 'Hesabım>Hesap Bilgilerim>Şifre Değiştir' kısmından şifre değişiklik işleminizi yapabilirsiniz.

Sipariş ve Ödeme

Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?
Sipariş verebilmek için şu adımları izlemeniz yeterlidir; Ürün sayfalarından satın almak istediğiniz ürünleri 'Sepete Ekle' butonuna tıklayarak sepetinize ekleyebilirsiniz. Ödeme ekranından kayıtlı adreslerinizden birini seçebilir veya yeni bir adres bilgisi ekleyebilirsiniz. Ödeme seçeneklerinden size uygun olan ödeme seçeneği ile ödemenizi yaparak siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Ödememi nasıl yaparım?
Sitemizde Banka Havale/EFT, Kredi Kartı Ödeme seçenekleri ve Hepsipay, Multinet, Pluxee ile sipariş verilebilmektedir.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünlerinizin kargo hazırlıkları başlamadan önce 0212 939 2285 numaralı çağrı merkezi hattımız veya 0552 362 7803 nolu whatsapp hattımızdan sipariş numaranızı ileterek iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ürünleriniz kargolanmak üzere hazırlanmaya başlandıysa veya kargoya verildiyse iptal edilemez. Bu durumda ürünü teslim aldığınızda ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.
Siparişimin adresini değiştirebilir miyim?
Ana sayfada yer alan 'Hesabım' bölümünde bulunan 'Siparişlerim' sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Eğer siparişiniz 'Siparişiniz Alındı' ya da 'Tedarik Aşamasında' statüsünde ise 0212 939 22 85 müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek adres değişikliğinizi yapabilirsiniz.
Kapıda ödeme yapabilir miyim?
Ödemelerinizi web sitemiz üzerinden sadece kredi kartı, vadesiz hesap kartı veya Havale/ EFT, Hepsipay, Multinet, Pluxee ile yapabilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
Havale veya EFT yapabileceğim hesap numaraları nelerdir?
Doğavera Gıda A.Ş. Akbank Bankası TL IBAN: TR60000460064588800238798 Alıcı adını doğru girdiğinizden emin olunuz,"Doğavera Gıda A.Ş." yazmanız gerekmektedir.
Havale/EFT yaptım fakat para geri geldi. Sebebi nedir?
Havale/EFT bilgilerinizi doğru şekilde yazıp yazmadığınızı kontrol etmenizi rica ederiz. Havale/EFT bilgileri veya kişisel bilgilerinizi hatalı girmeniz durumunda paranız işlem sağladığınız hesabınıza iade olarak gönderilir. Eft yapılırken hesap adı olarak Wefood değil 'Doğavera Gıda A.Ş.' yazılmalıdır. Bu şekilde yazılmadığı takdirde para hesabınıza geri gelecektir.
Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?
İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz. İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanya indirimi düşülerek yapılır.
İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?
Para puan ve hediye çeklerinizi aşağıdaki adımları takip ederek kullanabilirsiniz. Hesabım> Para puan ve hediye çekleri sekmesinden aktif kuponlarınızı kontrol ederek, sipariş özetinizin hemen altında yer alan hediye çekleri alanına hediye kodunuzu yazıp 'Ekle' butonuna tıklamanız durumunda sepet toplamınızdan indirim miktarınız otomatik olarak düşecektir.

Teslimat

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Aras kargo ile çalışmaktayız.
Teslimat süresi kaç gündür?
Siparişler onaylandıktan sonra 1-2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Kargoya teslim süremiz kampanya dönemlerinde 2-3 iş günüdür.
Kargo ücreti var mı?
800 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir. 800 TL altı alışverişlerinizde 79.90TL kargo bedeli alınmaktadır.
Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün tarafımızdan kontrol edilerek paketlenmektedir. Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka dış pakette bir zarar veya deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz. Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili olarak vermiş olduğu bir hizmettir. Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller sağlanarak siparişiniz tekrar işleme alınır.

İade

Ürün iade politikanız hakkında bilgi alabilir miyim?
Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Aldığınız ürünü belirtilen süreler içinde iade etmeden önce 0552 362 7803 nolu whatsapp destek hattına veya info@wefood.com.tr adresine ürün fatura numarası ve sipariş numaranızı içeren bir e-posta atmanız gerekmektedir.
Ürünüm kusurlu, hasarlı eksik ulaştı. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket açılmış veya ıslak ise teslim almayınız. Kargo formunu imzalamadan önce, kargo görevlisinden 'kargo hasar tutanağı' talep ediniz. Ayrıca 0552 362 7803 nolu whatsapp destek hattına yazarak talep oluşturabilirsiniz.
İade edilen ücret hesabıma ne zaman yansımış olur?
İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız aynı gün içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza tarafımızdan aktarımı sağlanacaktır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. Taksitle yapılan alışverişlerin ücreti bizim tarafımızdan bankaya tek seferde iade edilir. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar sürede iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.